Fatmanurrr23 Aynen öyle. Sağıma yatarım soluma dönme ihtiyacı duyarım. Sonra sola dönerim o da rahat ettirmez. Yastığımı düzeltirim. Rahat edemem bir yastık daha alırım. Sonra yastıkların yerini değiştiririm. Tam uykuya dalacak gibi oldum da mutlaka tuvalet ihtiyacı duyarım. Lavaboda uykum açılır. Böyle böyle zaten gün ağarmaya başlar 😁😁