Bernagokhan P. Tesi kontrolde doktorum suyunun güzel olduğunu söyledi ama 2 haftadır sürekli iç çamaşırım aşırı ıslanıyor bu termi su mu bilmiyorum sizde de aynı durum var mı
Eda_zafer_1 Bernagokhan bizde 35+3 deyiz bende de oluyor akıntı şeklinde ıslaklık cnm 3 4 damla kadar.
fnsckn Bernagokhan bende 36 yım doktor doğum yaklaştıkça akıntı çoğalır demişti aynısını bende yaşıyorum bir anda öyle bir geliyor ki normal bence
Cramel Bernagokhan bende 6. Ayda olmuştu doktor mantar enfeksiyonudur deyip fitil vermişti. Ondan sonra düzeldi
Eda_zafer_1 Canselugr bizdede sarı hafif açık yeşile dönük Ağustosun 11.de kontrolümüz sorcam bakalım
Canselugr Eda_zafer_1 bende cogaldı bılmıyorum artık bıktım sureklı degıstırıyo m ıc camasıfımı aynı su da cok ıcıyorum
Eda_zafer_1 Canselugr iltihap fln olabılır mi doktorunuza danışın bi isterseniz koku fln yapıyorsa ben de hem sabah hem aksam iki kez değiştiriyorum günlük ped dayanmıyor.
Canselugr Meriwa yesıl evet afedersinız boyle peynir kesık gıbı gelıyo doktoruma sordum koku yoksa sıkıntı yok dedı
Meriwa Canselugr valla benim enfeksiyonum varmış bilmiyodum beyaz normal akıntım vardı altdan muayne etti farkında değil misin dedi inanınki renk farkı bile yok dedim fitil vermişti bi kaç gün altdan bi muayne etmeliydi doktorun her ihtimale karşı😔