yamacalimoms Kızlar ben bugün şeker yüklemesi yaptırdın 75 Gr açlık 74 Tokluk 174 çıkmış bu ne demek bilen varsa yaza bilir mi
RabiaMG yamacalimoms evet canim tokluk sınırı 140 doktorun diyet verir buyuk ihtimalle cok gecmis olsun. Benimde ilk 172 cikmisiti diyet yapiyorum.
pelinsss yamacalimoms 75 gr da 1. Saat tokluk 178 çıkmıştı, endokrin doktoru sınır 180 o yüzden şekerin yok sadece dikkat et dedi 🤷🏻♀️
Adelnilaslan yamacalimoms benim de tam 174 çıktı diyetisyene yönlendirdi doktorum 1 ayda diyetle düzenli beslenmeyle normale döndü
RabiaMG yamacalimoms benim ilk 50 sonra kesinlesmesi icin 100 gram yuklendi onda 193 cikti daha yuksek cikti. Endokrin ve diyetosyene sevk etti doktorum.
RabiaMG yamacalimoms sonucta sinir yanda yaziyor zaten canim. Benim de tahlilde 75 gram yaziyor ama 50 vermisti dr yanlis girmisler sanirim sisteme. Sinira yakin oldugu icin dikkat et diyebilir😊
nisemom yamacalimoms benim 100 luk yüklemede sinir 140 di benim de yuksek çıktı. şuan diyet yapıyorum. Ama tabi en doğrusu doktorun değerlendirmesi
Aada Yahu bu gebelik şekeri çıkmayan da duymadım o kadar şekeri içiyoruz yüklüyorlar sonra şeker var. Kesin bende de var
RabiaMG Aada ben kac saat aclikla gittim seker cikti. Kuzenim ben sabah biskuvi yiyip gitmisitim yuksek cikmadi dedi. 🤷🏻♀️
RabiaMG yamacalimoms canim sonuca e nabizdan baktiysan en sagda sinir yaziyor yuksek cikmissa zaten kirmizi oluyor sonuc bende 75 gram sknucunda sinir 140 100 gramda 180 yaziyor tabi en iyi bilgiyi doktorun verir sen yinede bayramda pek serbetli tatli tuketmemeye calis.
RabiaMG yamacalimoms o zaman sadece dikkat et diyebilir doktorun. Bendr e nabiz sonucumdan baktim bende 75 gram sinir 140 yaziyor en iyi bilgiyi doktorun verir İnsallah yoktur 😊