Elfyldz şahsen ben gecikmem olmadan , daha 2 gün varken yaptım dayanamayıp 😂 ve doğru sonuç vermişti, ertesi gün hastaneye gitmiştim. bence 5 gün gecikme ideal, iki test al, negatif olursa bir kaç gün sonra diğerini de yaparsın 🙈 ben de öyle yaptım, ilki pozitif çıktı inanamayıp diğerini de yaptım emin oldum hamile olduğuma 😂😂😂