Rabikk_ Hanımlar, hamileliğimin başından beri burın tıkanıklığı problemim var. Son 2 aydır yoktu ama şimdi doğum haftama girdim. Normal doğum olacak ve tıkanıklık tekrar başladı:( bu şekilde doğuma giren varmı? Korkuyorum :(
Matilda Rabikk_ birşey olmaz canım sadece sık sık suyla temizle o kadar sprey kullanma sık. Allah bir nefeste kurtarsın
Rabiaagk Rabikk_ ben de sürekli burun tıkanıklığı problemi yaşıyorum. Ama burun spreyi kullanıyorum yoksa rahat uyuyamıyorum. Siz de doktorunuza danışarak sprey kullanabilirsiniz bana bir zararı olmadığını söylemişti doktorum
Rabikk_ Rabiaagk hamileliğimim başında doktor tavsiyesi ile bende kullanmıştım fakat bir işe yaramıyordu anlık açıyordu. İyi ki hatırlattınız em azından doğuma giderken peşime alayım o anda açsa yeter heralde :)
RuzgarsMommy Canim son haftalarda oluyormuş bende de bi kaç gündür var Burda ki hafta yazilarinda da okudum burun tıkanıklığı olur diye ondanmış
Rabikk_ RuzgarsMommy umarım doğum esnasında gider, kasılmaları karşılarken güçlü nefeslere igtiuacımız var. Merak ediyorum acaba bu şekilde olupta doğum esnasında açılıyor mu diye.