Yeni13 kadeerrr ya ben kahverengi lekelenmelerine cevap vermiştim onu cevap verdin sandım ve çok kötü oldum o yazınızı görünce ağlamaklı oldum yanlış anladım kusura bakmayın 😔
Nida__ Feride_qurbanova 12 hafta boyunca mı hiç gitmediniz ? 3 aylık oluyor ihmal etmeyin 2. Ay testleri var, onları yaptırmak zorundasınız. Mesela benim tiroidim çıktı 2. Ay testinde ilaç başladım ihmal etmeyin
Edae 9+2 gibi gittim herşey yolunda dedi doktor tekrsr kalp atışı dinledik baya ultrasonda kafası kolları belli oluyordu artık ☺️ 15 agustos gibi de 12.hafta kontrolüne gideceğim ama ara ara adet ağrısı gibi hafif ağrılarım başladı başka da şikayetim yok çok şükür
Blackholeluna 10+4 oldum bugün 🎀 ama ağrı çok oluyor noktasal ağrı gibi.. kasiklar ve daha aşağısında bazen… bu beni cook korkutuyor doktor normal dedi… vajinal enfeksiyon sorunum var, o da ayrıca korkutuyor, korkular içinde geçiriyorum maalesef :(((((
Ruzgarperisi Adete göre cuma günü 10+1 dim.ama ultrasona göre 8+5 çıktı. Ve doktor gelisimi durmuş dedi😔 bende Şubat annesi olacaktim