imren91 Kızlar bazen aşağı eğilirken karnımda sanki böyle top gibi bir şey olup katılaşıyor. İlk gebeliğim o yüzden bilmiyorum. Bu şekilde olması normal mi?
Ozdmrkbraa imren91 bende bugün bununla ilgili post açacaktım neyse normaldir belki dedim 18+2 deyim eğildikçe kalktıkça karnım sertleşiyor sanki içim geriliyor gibi oluyor benim de ilk gebeliğim beraber bekleyelim belki bilen birisi çıkar 💁🏻♀️