MiyaseGnel Eebbrruu doktor tahmınde bulundu kız dıye 1 hafta ılerıdeymıs kaynanam da 1 hafta ileride olunca erkek derler dedi de 😏
Kadze Ben 11+2 de ikili tarama testine girdim ama orda 12+5 görünüyor neden öyle oluyor bu kötü bişey mi bilgisi olan var mı