tugbaayaz 33mersinn gözünüz Aydın Allah analı babalı büyütsün 😊 normal mı yaptınız yoksa sezeryan mı bende mersindeyim hangi hastanede oldu doğumunuz
egeninincisii 33mersinn @tugbaayaz ayy ben de Mersindeyim 🥳 şurada bekleyeyim hastanemiz aynı çıkar da fikir alırım belki
egeninincisii 33mersinn tuttu gerçekten 🙈 ben de forum yaşamda yapacağım doğumumu kısmetse, hangi doktor acaba?
tugbaayaz 33mersinn ben city hospitala gidiyorum 37 haftalık olduk bugün normal istiyorum ama korku kapladı sezeryana dönecem bu gidişle peki nasıl zor mu sezeryan