Betul_bakiiii evet ilk doğumumda bana da öyle yaptı hemşire getirmişti hemde benim haberim yoktu, hastaneye yatışım yapılınca ebe hemşire suya koyup getirdi, oku üfle buna dualar dedi, sancılar geldikçe o da açılmaya başladı, ben doğum yaptıktan sonra da çıkarttı sudan ve aldı, benim de açılmam yoktu ondan sonra açılmıştı, yıllar geçti hala dua ederim o hemşireye 💜 şu anda da 37. Haftamdayım hastane çantama koydum inşallah gidince ilk işim onu suya koymak olacak ☺️