Kevserozhan Merhaba arkadaşlar bu konuda uzmanların yararlı yada zararlı diye bir açıklaması yok biliyorsunuz ama hamilelikte lazere devam eden annelerimiz var mı ?
Suna1 Kevserozhan benim doktorum hamile kalırsan lazeri kesinlikle bırakman lazım dedi başlamıştım 2 seans gittim hamile olduğumu öğrenince dondurdum tavsiye etmiyorum canım
goksu01esen Kevserozhan merhaba ben gidiyordum hamile olduğumu bilmeden öğrendikten sonra doktorum önermedi devam etmedim
queen94 Kevserozhan doktorum izin vermedi Işın sonuçta, hem de tüylerim baya bitmişti şimdi mecbur yine çoğaldı doğumdan sonra devam ederiz bebeklerimizden önemli değil
Zombicikk Kevserozhan herhangi bir zararı olduğundan bahsetmedi doktorum bana ama faydası olmaz dedi çünkü hormonlarla birlikte zaten tüylenme artıyor lazer etkisiz kalacak. Bende seanslarımı dondurdum. Doğumdan sonra başlayacağım.
Kevserozhan Suna1 ben henüz sormadım bu hafta soracağım ama bi arkadaşımada doktor gidebilirsin demiş birde burdaki bayanlara sorayım dedim vicdan yapıyorum
TugceDmrc Kevserozhan sizi korkutmak istemem ama güzellik merkezinde çalışan bir yakınım bahsetmişti özel bölgesine yapılan lazer in ertesi günü bebek karnında ölmüş üzgünüm etkilenme ama ışın saçıyor sonuçta ve bilirsin cilt bakımı bile riskli olan adlandırılıyor lazer bahane miydi yoksa o mu sebep oldu bilmiyorum
Umutluuu Kevserozhan benim doktorum daha ben sormadan lazer yasak dedi. Bende başlamıştım ama yarım bırakmak zorunda kaldım doğumdan sonra artık kısmetse.
Kevserozhan 3 senelik lazer geçmişim var bitti oldu ama bikini bölgesinde ufak tefek var hala ve şimdi bırakırsam herşey sil baştan başlayacak jilete ağdaya alerjim var kızarıklık yapıyo nasıl yapcm kararsız kaldım😔
Esmiram88 Kevserozhan Güzellik uzmanı olarak söylüyorum kesinlikle yapılmamalı.Yapılan lazer işlemi zaten başarılı olamaz. Hormonlar yüksek seviyeye çıktığı için kıl üremesi ve çıkması yoğunlaşacaktır.
Gulbeste Özel bölgede acı nedeniyle yapmıolar hamilelikte acı bir takım düşük riskine yol açar diye bizim Dr faydası olmaz çocuğa bir zararı yok dedi