Asent Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim. 300 gr verdim. Ama karnım şok şiş hamile olduğumu herkes anlıyor. Acaba gaz mı sonradan iner mi? Bilgisi olan var mı
imren91 Asent Canım gaz o. Benim de ilk haftalarda öyleydi. Sonra yavaş yavaş iniyor.şu an 18. Haftamdayım karnım çok az eskisi gibi değil.
TeacherrMom Bende de aynısı var canım tam 12 haftalık oldum ama karnım çıkmış gibi çoğu kişi anlıyor özellikle akşamları karnım iyice şişiyor acaba bebekten mi yoksa şişlik gaz vs mı bende anlamıyorum