ikincikezanne- Ebrumustafa16 Bi kızım var Defne Naz 😊 Ikinci kızım olcak nasipse Nehir koycaz 😊 Onun dışında Ada Isminide cok begeniyorum 😊
nil_sugra Ebrumustafa16 Azra ismi anlam bakımından biraz daha zengin. Defne ismiyle tek anlama sahip ama söylemi çok hoş. İkiside çok güzel isimler. Ama benim kızım olsaydı Defne koyacaktım