Neslihankk Asenadgdvrn80 oğlumu 39 haftalıkken 3.250 gram 50 cm suni sancı olmadan 6 saat kendi sancimla bekledim normal doğum 10 cm açıkla yarim saatte doğurdum 2. Oğlum olucak Rabbim bana tekrardan öyle kolay doğum nasip etsin Benim gibi bekleyen herkesede Inşallah 🙏💙
Ebru-isil Bnce kişinin acı eşiğine göre ve bebeğin kilosuna göre değişiyordur.Ben 3070 kg kız doğurdum yarım saatte bekleme ve ıkınma süresi dahil :)
Asenadgdvrn80 Ebru-isil bnm ilkimde kızdı normal oldu benm 3150 dogdu 😊 doğum odasına girmemizle 1 dakikada doğması bir oldu 😊 dikiş uzun sürdü biraz ama sancı çok kötüydü
Asenadgdvrn80 Neslihankk amin amin benm ilkim kızdı hiç açılma yoktu 3 saat icind doğum gerçekleşti Allah’ıma binlercesine kadar şükür ama korkuyorum yinede dogumu 2 dk da oldu dikiş uzun sürdü
Neslihankk Asenadgdvrn80 benimde cok kanamam vardi dikisim cok uzun surdu dogum nekiii beni dikis korkutuyo valla 🤭