Ordan en memnun kaldığım Emine Zeyneptir burcu dışında hepsine gittim ama en samimisi gene Zeynep hn hastane olarak medipol çok iyi iş arkadaşlarım eltim orda doğum yaptılar ama avicenna Figen hn gerçekten çok içtendi hastane iyi olsa ona devam ederdim sezeryan kafası yok en azındN