serenaypos Kizlar 35+2 yim yarım saattir vajinamda ara ara bıçak batması gibi ağrı yaşıyorum o batma olduğu an nefesim kesiliyor gibi oluyor yaşayan var mı acaba bu nedir
Emvey Geçmiş olsun canım bizde 35+5 olduk 2 gündür bende aynı şeyi yaşıyorum bugün belim de çok ağrıyor sebebini bilmiyorum bebeğim doğum pozisyonunu almış kanala yerleşiyor sanırım öyle düşünüyorum inş bilgisi olanlar cevaplar 😊😊😊 serenaypos
minikmucizem1_ serenaypos biz 23+4 olduk 2 gündür benm de vajinamin sol tarafında batma oluyor anlamadim bu neyin nesi 🤦♀️
serenaypos Emvey valla çok zorluyor canım ya aynı anda karnında kasılma da oluyor mu ilk gebeligim hicbisey bilmiyorum 😒
Emvey serenaypos evet canım bebeğim de toplanıyor olduğum yerde kalakalıyorum hareket ettirmiyor ilk gebeliğim bende tecrübesizim nst de sancım çıkmıştı 34. Haftamda inş erken gelmez kızım 🤲🏻😇
serenaypos minikmucizem1_ benim direk aşağısı canım bildigin bıçak girip çıkıyor sanki hayırlara vesile inşallah sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza
minikmucizem1_ serenaypos senin bence son haftalar olduğu için normal gibi Ama benm anormal galiba inşallah Allahın izniyle alırız bebislerimizi kucagimiza 🤲
serenaypos minikmucizem1_ sende boslama canım haftan erken sayilir mutlaka doktorunla iletişime geç Allah korusun
minikmucizem1_ serenaypos baktım foruma eski konulara çok yaşayan olmuş benm haftamdayken normal galiba bayramdan sonra gidecem mutlaka ıns bişey çıkmaz