Spina bifida hastaları yaşıyor , ölmüyorlar . Zihinsel olarak gayet sağlıklı da oluyor bi çoğu . Farklı seviyeleri var , her biri aynı seyretmiyor . Ama genel olarak şöyle tabir edeyim : o fıtıklaşan kesenin içinde ne olduğuna göre etkilenimi değişiyor , motor lifler ve duyu liflerin birarada kese içerisinde olması en kötü tablo ve bu da o seviyenin altında hareket ve duyu kaybı olması demek . Oradan itibaren felç ve tekerlekli sandalye ile hayatını idame eden bir birey olarak düşünebilirsiniz. Bu arada bu hastalığa sahip yüksek lisans mezunu bir tanıdığım var , İBB de memur kendisi .. gönlünüzü ferah tutun, inşallah tablo konuştuğumuz kadar ileri seviyede değildir . Allah yar ve yardımcınız olsun.