Ebrfth Kızlar ilk bebeğim olduğu için çokk heycanlıyım Pazartesii 14. haftaya gircem cinsiyeti çokk merak ediyorum sizce pazartesi özel hastaneye gitsem doktor sölermi Cinsiyetini yoksa 16.haftayımı bekleyim sizce napimm Çok heycanlym duramıyorum ❤👶🏼❤
SevDin Ebrfth kendini gizlemezse görebilirsiniz ben 12 haftada öğrenmiştim ama garanti olsun istiyorsanız 16.haftanızı bekleyin
Mirzaveben Ebrfth bekle canim seni çok iyi anlıyorum aslinda ama ister istemez bi hevese kapılıyorsun benim bir oglum var ikinci bebeğime hamileyim 12. Haftamda kiz dedi nasil delirdik nasil sevindik 17 bi baktık erkek tabi ki herşeyin hayirlsii ama sen biraz daha sabret
Merrcimek Ebrfth Canım ben özel hastaneye gidiyorum ama doktorum iki hafta sonra belli olur dedi. 14+2 yim ama geçen hafta memleketimde başka bir dr a gittim dr erkek dedi. Eğer özele gideceksen cinsiyetini söyleyen bir dr a git
Cananhafsa Ebrfth bende 14. Haftada gitmiştim bebeğim bir türlü göstermemişti sadece tahminde bulunmuştu doktorum 18. Haftada kesinleşmişti 😊
Nevinguclu Canım benimde ilk gebeliğim bende özele gidiyorum ama doktorum 16.haftadan önce söylemeyeceğini emin olmak istediğini söyledi. Yani bence bekle 16.haftanı ben öyle yapıyorum 🤗
SevDin Ebrfth bunda evham yapmayın sabır edin inanın sağlıklı olması herşeyden daha çok önemli daha yolun başındasınız son 2 hafta kalmış 16 haftada garanti olur öyle gidin bence
Ebrfth Merrcimek benim doktorumda söler 14 15 .haftalarda gelebilrsn dedide bn gösterirmi bilmiyorm ama devletteki doktorum 17. Haftada gel ddi
Merrcimek Ebrfth Eğer erkekse zaten çıkıyor ama yinede emin olmak için beklemek lazım. Ben 2 hafta daha beklicem belki erkek diye yanlış görmüştür. Hayılı sağlıklı evlat olsunlarda napalım bekleriz ☺☺👶🏻
Mihribank Ebrfth bende meraktan duramadım 14+5 de gittim söyledi. Hatta neyi merak ettiğini biliyorum annesi kız ama herkese söyleme erken dedi. Bugün yine gittim yine kız dedi. İnşallah değişmez. Tahminde bulunuyorlar çok merak ediyorsan git bence🙈
Ebrfth Mihribank ayyy ne guzell bana 9 haftalkkken erkk gibi dedi ama umutlanma dedi smdi gtcm bakalm 14. Haftda olsn artkk 17. Haftada devlete gtcm zaten ozamanda devlette söler kesın bişi rahatlarım👍🏻😍