Dun kahve rengi lekem vardi sabahta olunca hemen doktoruma gittim dusuk riskin var dedi ama iyi haber bebeğin kalbi atmaya başlamış dedi. Hemen iki serum bir igne yapıldı ve progestan verildi vajinadan alıcam onu. Düşük tehlikesi yaşayıp atlatan varmi progestan’la 😔😔