Hamissanne Kızlar ayağımn üstü içten morardı parca parca ve kabarcıklar oluşmaya başladı bugün oldu doktorum izndeydi diye gitmedim biraz geçti gibi oldu şimdi yine kabarcıklar kalktı napmalym
Nesrin_sipahi Hamissanne canım hareketsiz kaldıysan kan toplanmış olabilir brz ayaklarını yukarı dik yat ama mutlaka doktoruna başvur normal değil bence
Rabiaclsr Hamissanne canim tam nasil bir sey gormedigimden bilmiyorum anlattigin kadariyla varis olabilirmi hamilelikte varis olabiliyor çünkü ayaklarini yukarida tut doktorunun numarasi falan varsa sor yada için rahat etsin
Tontinimontin Hamissanne bende de belli belli yerlerde bi yerlere çarpışım gibi morluklar var tuhaf bir şekilde
Hamissanne Nesrin_sipahi kan toplanması değil ve çok hareket eden biriyim aslında alerjik yada başka biseye benziyor anlamıyorum kabrcklar oluştu hep
Hamissanne Seedaaff once morluklar oluştu hiç kaşınmadi gördüm e farkettim sonra bi anda bi kaşındı baktım ayağımn üstü hep kabarık kalkms