Evet kızlaaaarr herkesin klasigi artık bende doğurdum💃🏻💃🏻💃🏻 şimdi uzun uzun hepsini anlatacagım ilk önce rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah bu güzel duyguyu perşembe günüydü 23 temmuz kontrolüm vardı çok çok dua ediyordum yarın doğurayım diye😂gecesinden hurma yedim meryem ana otu suyundan içtim eğilme kalkma hareketleri yaptım ve uyudum gece lavaboya kalktığımda legen kemiklerim sızlıyordu ama sancım yoktu sadece sızı sabah eşimi işe gönderirken eşim diyor ki bu gün doğur doğurmasan eve gelme😂tabi 40 haftayı doldurmuşuz herkes doğuruyor diyoruz 🤦🏻♀️her neyse hazırlandım cantalarımı aldım cıktık içimde nasıl heycan var karnımı okşayıp duruyorum annem bu gün gel diyorum hastaneye gittik nst de bağlandım sancı cıktı nasıl panik nasıl heycan sonra alttan muayne edildi 3 cm acılma ben şok😂hiç ummuyordum sonra başka hastaneye sevk edildim orada yer Yok muş pandemi hastanesi olduğu için🙄oraya gittim acılmam 4 cm dediler sen bu gün kurtulursun hafiften başladılar suni sancı vermeye agrım 80 100 ama ben hissetmiyorum sonra duşa girdim eğilme kalkma hareketleri yaptım yine baktılar 5 cm acılmam yavaş ilerliyordu saateler gectikce hala aynıydı sonra sürekli serum igne yaptılar gece acılmam 6 cm de kaldı dediler acılman az ilerliyor sezeryana alıcaz biraz daha bekliycez sonra sabah oldu bana daha fazla suni sancı verdiler bu sefer sancıları hissetmeye başladım egilip kalkıyorum tekrar duşa girdim dozu daha cok arttırdılar bu sefer yerimde duramıyorum aglıyorum resmen arkadaşlar abartmıyorum gerçekten suni sancı cok kötü sonra nst ye baglıyorlar ben öyle olunca bebeğin kalp atışına bakıyorlar ben diyorum çözün beni o agrıyla sabit kalamıyorsun sonra geldiler acıklık tam ıkın diyorlar ıkınıyorum hissediyorum geldiğini de ama onlar karnıma bastıkca daha cok acı cekiyorum sonra yapamıycam dedim tamam yataga secde pozisyonu al ıkın dediler öyle de yaptım büyük tuvaletimi de yaptım ne yapalım o şeyle tutamıyoruz 💁♀️sonra geldi baktı başı gelmiş ben kel doğmuşum diyorum sacı varmı 😂oda var hadi hadi catala dedi gittim catala nefes kontrolü yapıyorum ebeler şaşkınlıkla maşallah nasıl yapıyor diyorlar 1 kafası iyice geldi 2 ıkınmamda ufak bi kesiyle tamamen cıktı üzerime koydular nasıl aglıyor annem diyorum sürekli ama nasıl güzel bir duygu yanıma yatırdılar annem diyorum susuyor bazen aglıyor o sırada dikişlerim tamamlandı 10 dakika sürdü dışta 7 içte de var galiba bi o kadar plasentası falan cıkınca kocaman bir yük gitti gibi oldu üzerimden çok şükür rabbime şimdi yanımda yatıyor yarın 1 haftalık olacağız bile bebeğim 40 hafta 3 kilo 500 gr doğdu hastane cantasında olmasj gerekenler özellikle bebek bezi kendiniz için hasta bezi çok büyük oluyor rahat edemiyorsunuz 5 6 yaş bebek beziyle ben cok rahattım ve bol bol kıyafet alın kendinize cok kan kaybediyorsunuz benim pişmanlık duydugum şey sadece göğüs kremi 🤦🏻♀️ilk emzirmede catlama oldu göğüslerimde ve cok sızladı benim doğum hikayem de bu arkadaşlar rabbim isteyen herkese versin inşallah bekleyenlerin de sag salim kucagına almayı nasip etsin bayramınız da mübarek olsun bu arada♥️♥️♥️♥️