Benim kızımın adı esma okadar çok düşünmüştüm ki ne koyacağım ismini diye sonra dedimki niye uğraşıyorum kız benim kızım benim adım da sema en yakın esmayı buldum eşimde hiç karışmadı ama herkeze hep bilerek yapttı annesinin kızı olsun iyice diyor 😂şimdi gene gebeyim erkek olursa utku türker koyucaz gene kız olursa heralde sena koyarım 😂😂😂