Merhaba kızlar, belki çoğunuz bilir beni.. yıllarca burda nasıl hamile kalabilirim diye postlar açıyordum. 3 sene sonrasında aşılama ile hamile kaldım ve 20.07.2020 de kızım Hirayı spinal sezeryan ile kucağıma aldım.Öncelikle şunu söyleyim doğumdan kesinlikle korkmayın.belden yapılan iğne ya da diğerleri hiçbiri canımı acıtmadı.kızımın sesini duyduktan sonra hepsi bitti zaten öyle bi rahatlama geliyor ki anlatamam bu duyguyu.doğumdan sonraki ilk yürüyüş çok zor diyor kimisi,hiç öyle olmadı ben çok kolay yürüdüm.depend kesinlikle olmazsa olmazınız olsun.benim doğumdan sonra sütüm gelmediği için mecbur mama verdik.sonrasında da göğüs ucumu tutmakta çok zorlandı silikon meme ucunu da sevmedi.3.gün sütüm geldi çok şükür.ben şuan elektrikli lansinoh marka süt sağma makinesi ile sağıp veriyorum kızıma. Makine göğüs ucunu çıkardığı için de bi süre emzirebiliyorum. Yeterli gelmediğinden dolayı mamayı bırakmıyorum hafif sarılık durumu var. Benim en büyük ağrım hastaneden eve geldikten sonraki günler oldu,dikiş yerlerim çok canımı acıttı,ayrıca karın ağrısı da oluyor organlar yerine yerleştiği için. Ama öyle dayanılmayacak bi ağrı değil. Zaten evladınız yanınızdaysa hepsini unutuyorsunuz.benim aşırı ağrım olduğunda dikloran vuruldum kardeşim hemşire o yanımdaydı. Doğum yapalı 10 gün oluyor artık her şey daha bi yolunda çok şükür. Babynest çok işime yarıyor iyiki almışım diyorum.haricinde göğüs kalkanı kesinlikle alın,lansinoh krem bi de. Sizlere de fikir olsun istedim.Soracağınız soru olursa yanıtlarım 🥰💕🌸 doğumdan sonra her şey daha güzel oluyor böyle bi huzur yok 🙏🏻💕