Hayalbebek Selam anne ve anne adayları 12 haftalık hamileyim kabızlık baş belam oldu bunun için neler yapıyorsunuz yardım pls 👍👍
Lalammm Hayalbebek duphalac surup verdi dr onu iciyrm gunde bir kez tok karnima birde zeytinyagi sur makata ice dgru baya surmeye calis yumusasin ins gecer kabizlik zor. Kayisi ye birde baya ye ama ustuende bol su ic
Lamia65 Hayalbebek Merhaba canım.Kuru kayısıyı suda kaynat. Ben 8 tane kayısıyı suda kaynattım.Kayısılar yumuşayınca altını kapattım.Soğuduktan sonra suyunu içtim kayısıları yedim.Tavsiye ediyorum👍
busbusbus10 Hayalbebek benim başımada bela olmuştu bir kaşık doğal zeytin yağı iç ama arkasından hemen salatalık fln ye miden bulanmasın diye İnan çok etkili oldu bende ama sadece o seferlik Allah yardımcımız olsun
Kubrabulutt31 Hayalbebek bende çok yaşadım kabızlığı ağlıyordum resmen ama beslenme uzmanım inciri tavsite etti günde 1-2 adet kuru veya taze incir yiyorum hem bebeğe çok faydalıymış hemde kabızlığıma çözüm oldu çok şükür düzene girdim şuan
Serap38 Her gün muhakkak bir iki öğün hoşaf içiyorum kesinlikle en bilinen ve en etkili yöntem bence 😊