Çok şükür Rabbime banada nasip oldu dogum hikayemi yazmak 5 gün önce dogum yaptım hep normal dogum istedim ve kendimi buna alıştırdım doktorum bayram iznine ayrılacagı için 38+1 doguma karar verdik çünkü başka doktorda dogum yapmak istemiyordum pazar günü sabah görümcem eşim hastaneye gittik yatışım yapıldı sabah saat sekizde suni sancı verildi kendi sancım yoktu 1 cm acıklık vardı bebegimde aşagıdaydı suniden iki saat sonra acılma 2 cm oldu yan taraftata dogum yapan kadın vardı o kadar bagırdıkı ben cok korktum bi taraftan sancı bir taraftan onun sesleri bebegim yukarı cekilmiş korktugum için 6 saat suni sancı cektim rahim acılması için igne yaptı ebem ama nafile acılma iki santimde kaldı cok agladım ebeye yalvarıyorum bişey yap diye doktorum geldi suniyi kestiler istersen eve gönderiyim seni ben izindeyken dogumun olursa başka birine yönlendiriyim dedi ben kabul etmedim eşimde geldi yanıma doktorumla eşimle konuşup sezeryana karar verdik ve ameliyathaneye gülerek girdim ekip çok pozitifti genel anestezi istemedim belden uyuşturdular ama bende korku başladı yaa hissedersem diye ama çekişmeleri hissettim sadece ve 5 dakikada ogluşumu gösterdi doktorum o kadar güzeldiki bebegim iyikide belden istemişim bir taraftan aglıyorum bir taraftan eşime gösterin diyorum eşimin kucagına vermişler görümcem video cekmiş eşimde aglamış biz bebegimize 7 yıl sonra kavuştuk Rabbim isteyen herkese yaşatsın bu güzel duyguyu tarifi yok benimde dogum hikayem bu biraz uzun oldu kusura bakmayın….