Sibel122 Merhaba hanımlar 29 hafyalık hamileyim tuvalet ihtiyacımı giderirken peçete ye pembe kan geldi sildim tekrar geldi yine sizce sebebi ne olabilir. Erken doğum felan işaret olabilir mi
Gizemito Sibel122 Bir sürü sebep olabilir hemen doktora gidin. İhmal edilecek beklenecek bir durum değil.
Mevaaaa5555 Sibel122 canım çok özür dileyerek soruyorum büyük abdestini yaparken zorlandıysan gelmiş olabilir bana öyle olmuştu çünkü :)
Sibel122 Gizemito bayram arefesi doktor bulabileceğimi sanmıyorum. Şuanlık bir problem yok ama tekrarlarsa gidicem
Gedonas17 Sibel122 bende de olmştu hemen gitmiştim bişey çıkmamştı ama bence gitmelisin acile falan çünkü hiçbir hamilelikte kanama pembe kahverengi vs normal sayılmaz. Rabbim korusun inşAllaj