Msre helenismom hamileliğimin başından beri bu bnm 4.gebeliğim daha önce erken doğum riski vardı şuan yine sıkıntılıyım
Homeless20 kadeerrr bizimkide hap ama doktorun önerisi ile vajinal kullanıyoruz. Baş ağrısı falan yapıyormuş hap olarak içildiğinde
Angelada Homeless20 enfeksiyon yapıyormuş vajinadan ne zamandan beri kullanıyorsunuz dün ilk defa kullandım karnım ağrıyor bugün
Mira16 Bende dünden beri kullanıyorum dün ufak bir kanamam oldu dr hemen fitil verdi 6+2 yim. Gerçekten çok korkuyorum. Bugünde çok açık renkte lekenlenmeler oldu.
Mira16 helenismom evet vajinal ultrasonla baktı dün doktor kalp atışlarını duydum çok şükür. Sürekli yatmam gerekiyor fakat 1,5 yaşında kızım var
helenismom Mira16 Allah kolaylığını verir canım içini ferah tutmaya çalış çok şükür kalp atışları da başlamış 3 ayı tamamladığında riskin bitir inşallah 🙏🏻
helenismom Homeless20 canım doktordan şimdi geldim. Eger o şekilde şişlik olduysa enfeksiyon olmuş olabilir dedi ama benim ki kendiliğinden düzeldi bilgin olsun 😊