Merve1235 aynı durumdayım bende 18+3 hamileyim. İlk zamanlarda da çok ağrım oluyodu ilk zamanlar kanama yoksa sıkıntı yok normal demişti doktorum sonra bi kaç haftadır gayet keyfimiz yerindeydi kızımla. Ama bi kaç gündür biraz stresliyim ona yoruyorum ben. Sende böyle bi durum var mı? Bu arada dün doktorumla konuştum, progestan tavsiye etti her ihtimale karşı. Daha önce kullanmamıştım ama bi zaratı olmadığını söyleyince kullanmaya başladım. Bayramdan sonra kontrole gidicez o zamana kadar devam edicem sanırım.