Canselugr Selam kızlar ben normal dogumdan cok korkuyorum bıluyorum cok oyı ama yapamayacagımı dusunuyorum Allah tan gelen bıseu tabi ama ıste bıseyı yapamayınca o ısın basına gecmem normal de sezeryan dusunuyorum ne yapmam lazım sızce
Nrglahmet Canselugr aynısı bendede vardı, salı günü genel sezeryan oldum, Doğum yaptığını anlamıyosun acı ağrı çekmeden bebeğini kucağına alıyosun doğumdan sonra 1 gün zorlandım 2.gün kendi başıma yürümeye başladım
Meriwa Canselugr canm benim kuzenleirm hepsi sezeryan oldu oturduk konuştuk senin gibi korktukları için sezeryan oldular bende de tam tersi sezeryandan korkuyorum normal istiyorum ama senin yerine olsam zamanımı beklerim doğum sancısını çekerim başarabilirsem yaparım olmazsa sezeryana dönersin istersen korkma hiç
Narin23 Canselugr bende aynı durumdayım çok fazla korkuyorum normal doğumdan çatı muanesi bile yaptıramadım doktoruma söyledim sezeryan istiyorum diye 🙈
Duyguaydin81 Nrglahmet ay ne güzel bende ağustosun 11 inde sezeryan olucam inşAllah hemen toplanırım 😊
ElifOncul Nrglahmet selamlar, gozunuz aydin Allah saglikla buyutmeyi nasip etsin.. ayilma sureniz ne kadardi, benim de genel olmam gerekiyor da ..
Canselugr Nrglahmet y hayırlısıyla ınsallah 🤲 ama denemekten zaten zarar gelmez Allahın izniyle ama ben korlum var her bunye bır degıl dıyorum sezeryan olursam daha ıyı gıbı gekıyo
Canselugr Bilinmiyor bende valla ne yapmacgımı bılmıyprum ınanın sezrryan karsrım ama normal daha saglıklı ama ben adet sancısını bıle zor cekıtorum yapamam dıye bısey olır korkusuyla ınsallah 🤲 sag salim kucagımıza alırız Allah guc kuvvet verır ınsalah sezeryan olursam
Canselugr Meriwa evet normal cok ıyı bunu cok ıyı biliyorum ama korkum var yenemıyoruö eger sezeryan olursam 39 haftamda olcam Allahın izniyle ınsallah kucagıma alırım ıyıcr dusunmem laxım
teletabi Meriwa bende o sezeryandan korkanlar derneğinin bir üyesi olarak size katılıyorum. Sonuna kadar gitmek en azından normal doğumu senemek en doğrusu olmazsa tabiki sezeryan. Bizde 35+1 iz az kaldı çok şükür normal dedi doktorumuz inşallah hayırlısı olur hepimiz için. Her ikisinde de anne oluyoruz şekli önemli değil 🤲🏻🥰
Nrglahmet ElifOncul 12:40 da anestezi verildi 12:48 de bebeğim çıktı 13:30 da gözlerimi açtım kendimdeydim çok çabuk ayıldım ilk defa anestezi aldım bu kadar beklemiyodum
yabansena Canselugr ben 2 normal doğum yaptım. 1. Si 37 haftalıkken çok çok zorlandım sürekli doğum anında bile sancılarım gitti o derece zor bi doğumdu. 2. Doğum çok bilinçliydim. 38.haftadaydım Erkenden hastaneye gitmedim. Tüm sancımı evde çektim. 2 dakikada bir geldiğinde sancı doktora gitme zamanım geldi dedim ve gittim. 1 saat içindede doğum yaptım. 3.ye hamileyim. Korku bendede başladı. Hayırlısı bakalım.
Meriwa Canselugr ya ha öyle ha böyle evlat bizim biz doğurucaz nasıl kendini mutlu güvende keyifli huzurlu hissediceksen o bence ben ondan yanayım imkan varsa güçlenirim denerim dersen dene dediğim gbi doğum esnasında da karar verebilirsin önemli olan seni de evladını da allah sağ sağlim kurtarsın inşallah cnm
Canselugr yabansena maşallah 🙏 ınsallah sag salim kucagımıza alırız korkum olmasa bunyem kaldırmaz kendımı biliyorum hayırlısı olsun
Meriwa teletabi aynen öyle canm önemli olan sağ sağlim atlatalım bu dönemi de 37 deyim ben doktorum normal dedi ama olur aksilik olur yapcak bişey olmayınca dönücez sezeryana yapabiliriz ya ben inanıyorum 👏🏻
Canselugr Nrglahmet bemde oyle boyle degıl kan vermek bıle ıstemıyorum korkudan kendımı sıkıyorum verırken ama hayırlısı olsun ınsallah 🤲
Canselugr Narin23 ben korkum olmasa kemdı bunyeöe guvensem sezeryan ısteöeö normal ısterım kesinlikle her pıslık gıdıyo cubku ama korkuyorum benım doktorum akraba konusunu bıke acamıyorum sezeryan dusunuyorum ve bu hafta soyleyecegım catı muayene sınden de cekınıyırum akrabs doktor ama sonucta cok cekınıyorum