helenismom canım bende senin gibi ara ara kalkıp yemek yapıp işte ufak ufak kendimi yormadan yapıyordum ve ilk kanamam olduğunda hastaneye yatış verdiler direk ben yatmadım corona olduğu İçin evde yatacağım dedim evde de yattım ve iğne de vurunuyorum hem hap hemde iğne ve yatıyorum bi çocuğum daha var 12 yaşında Kız o banyo yaptı onun saçını durulamak İçin girdim saçları çok kendi kendine zorlanıyor 🙈☺️Banyodan çıktım kanamam oldu yaptığım hiç bir şey olmadan sonra tabiki beni hastaneye yatırdılar 3 gün hastanede kaldım orda kalmak çok daha zor emin olun hastanede 2 günün akşamı çok şükür durdu kanamam eve çıktıgımda kayınvalidem sağolsun götürdü beni evinde baktı önümüzdeki hafta üç aylık olacağız Allah nasip ederse bugün evime geçtim daha çok zor biliyorum sürekli yatmaktazor ama yatacaksın büyüyene kadar ağrıların geçene kadar sürekli yatacaksın sana birisi bakacak mecbur yani Allah Yardımcın olsun inşallah senin ve hepimizin 🤲❣️❣️