Yaptır ve hiç kafana takma yaptırmamış gibi geçsin o haftan stres insanı mahvediyor zamanda geçmek bilmiyor dua et sadece ben öyle yaptım çünkü takdir allahin ...insalalh tertemiz bir sonuç çıkar ve eğer sonuç temiz çıkarsa 3 lu teste gerek kalmıyor ve bu testlere de çok güvenme..bebisini sağlıkla kucağına alırsın inşallah