Saribebek İyi akşamlar hanımlar pazar günü çatlatma iğnesi vuruldum bugün sabah kalktığımda iç çamaşırımda 1 damla kahverengi leke vardı normal bu yada yerleşme kanaması mı
Mizgin2020 Mucizemmbenim doktor bana o ilacı verdi çatlatma iğnesi de vuruldum ama kullan demedi canım benim de adetim dün olması gerekiyordu hala olmadı dun akşam üzeri yaptığım idrar testi negatif çıktı zamana bıraktım bende hepimiz için hayırlısı olur inşallah
Mizgin2020 Mucizemmbenim bana bebek olursa tutsun diye fitil gibi bı ilaç yazdı 10 gün onu kullandım canım
Mucizemmbenim TunarinAnnesi hayır bana sabah aksam bir tane . Ve ben yanında corasprin de içiym kan pıhtılasmam oldugu ıcın