El_if çok şükür şeker yüklemesi yaptırdığımda herhangi bir sorun çıkmadı şeylerim yok su an 32 haftalığım 2 gün önce doktora gittim bebeğimin karın çevresi biraz minyonmuş sanırım onu yeterince güzel besleyemedim diye evham yaptım kilo aldirici seyler yemeye başladım keçiboynuzu pekmezi de yiyordum zaten ama aklıma geldi bebekte herhangi bir sorun yaratır mı diye tedirgin oldum