Kartala Merhaba, transfer temmuz 20sinde oldum. 29da beta hcg 5 cikti. Doktorum olumsuz. Dedi ilaclari biraktik. Sonrasindadegeri artan olan var mi? Kanama olmadi bugun 10 gunum.
Sammer Kartala kaçıncı gün embriyosuydu bence tekrarlayın kan testini içiniz rahat olur hem 🥰 bu güzel günde rabbim duanızı kabul etsin 🤲🏼
132025 Kartala 12.günde tekrar yaptırın bence arkadaşımda transfer oldu 3 gün önce 12gün sonra demiş doktor
Yildiz95 Kartala insallah olumlu sonuc alirsiniz bnde 7. Gunu erkn gebelik testi yptim negatifti 9. Gunu tekrar yptim erken gebelik testi positiv cikti suan 35 haftaligiz cok sukur ama bn kanda 12. Gunu baktim baska hep ewde yptigimdi
Kartala Yildiz95 evde yaptigim testlerde hep negatif cikti😢. Rabbim sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin.🍀🍀
Haticee0393 tk95 bende Pazartesi yumurta toplama işlemine gireceğim çok korkuyorum nasıl bi işlem bilgi verir misin
tk95 Haticee0393 Bende ilk defa yaptırdığım için senin gibi stresli ve çok korkuyodum. Hatta yatırdılar beni damar yolu açtılar başım filan dönmeye başladı dedim herhalde verdiler ilacı gidiyorum ben yavaş yavaş ama halbuki stres yaptığımdan basım dönüyormus😊 İğneyi vurmalarıyla uyumam bir oldu uyandığımda odada yataktaydım hemen hazırlanıp çıktım zaten sonrasında. Benim çok ağrım da olmadı sadece baş ağrısı oldu anesteziden dolayı. Korkulacak hiç bişey yok yani canım merak etme
Haticee0393 tk95 genel anestezi mi yaptılar sana? Bi de ben daha önce bi operasyon geçirdim lokal anesteziyle ama vücudum kaldırmadı 10 gün istifra ettim en çok ondan korkuyorum 🤷🏼♀️
tk95 Haticee0393 vallahi genel mi lokal mi hiç bilmiyorum ilk defa anestezi aldım bende hiçte sormadım 😊
Lalammm Haticee0393 yumurta toplama isleminde tamemen uyutuyorlar korkulcak birsey dehil merak etmeyin 3 kere tup bebek denedim 5 kere fln narkoz aldim sorun olmadi bnde biras gec uyandim diger hastalara gore birde aglayarak onun dsinda biraz adet agrisi gbi agri oluyor dayanilmicak deil oda. Rabbim hakkinizda hayirlisini versin insallah