Ceylanmrt Hamilelikte karın ağrısı yaşayan varmı 27+günlük hamileyim doktorum bişey yok dedi ama korkuyorum açıkçası
MrsYilmaz Ceylanmrt bugun nerdeyse tüm gün benimde ağrıdi. Ara ara geçti yine başladı. Anlam veremedim benkmde doktorum sorun olmaz demisti ama evham yapiyorum sanirim. Korkuyorum yani
07elf Ceylanmrt 19+2 yim 16 dan beri ağrım oluyor benimde klima çarpmış olabilir uyurken karnını sar demişti doktorum yaptım ama yine aynı bi sıkıntı yok şimdilik ama inşallah bişey olmadan sağlıkla kucağımıza alırız 🙏
buseyusuf27 Ceylanmrt canım yalancı sancılar baslıyor 23 haftadan sonra karın agrısı bel agrısı yaşamak normalmıs bnmde suan belım agrıyo kasıklarıma vuruyor 😒 23+5 ım