Missweqa Merhaba arkadaslar 4 5 haftalık gebeyim ve kasıklarmda belimde agri var geçmiyor sanki adet olacakmsm gbi ama adet dönemimede denk gelmedi tarih olarak. Neden oluyor ilk haftalar bu ağrı bilen varmı
Sena011 Missweqa normal canım benim hala agriyor hele bugün karnimdan rahmine doğru bir ağrı iniyor korkma Allah’ın izniyle bebislrimize bişe olmaz bu arda 12 haftalığım 🤲🖤
Meriwa Missweqa ilk 2 ay adet olucakmışım gibi kasıklarım karnım ağrıyodu şükür bi riskim sıkıntım yoktu ama cok korkmuştum bişey mi oldu olcak diye baktın duramıycan bişeyse git doktora ama riske atma cnm
Busealp Missweqa ben kasık agrısı ceker ertesi gün adet olurdum bu devam edince gidip test aldım öyle öğrendim hamile oldugumu bu haftalarda cok normal☺️