Dilekcuneyt Merhaba kizlar 6 haftalik hamileyim 2 gündür bel agrim var ve sanki cok yemek yemis gibi bi his var karnimda hani cok yersinizde patlicak gibi olursunuz öyle normal mi bunlar
kadeerrr Dilekcuneyt canım ben Şuan 9 haftalık gebeyim şişkinlik çok normal benim şimdiden göbüşüm çıktı. Ve bu aralar bel ağrım var ama ben genelde karın ağrısı çektim
Fatkayakaplan Dilekcuneyt şişkinliğin sebebi az protein tüketmek olabilir bence bol su içip bol protein kaynaklı beslen yaz aylarında hamile olmakta şişkinliğe sebep veriyormuş yaza çare yok 🙈