Merhaba 2 hafta önce ilk bebeğimi kalbi durması sonucu Maalesef kaybettim. Sizler çok destek oldunuz ve mutlaka araştırmam gerektiğini belirttiniz. Ben de böyle düşündüğüm İçin kendi doktorum dışında özel bir perinatologla ve araştırma hastanesinden randevu aldım. Önce perinatologa gittim(alanında çok iyi ve herkesin memnun ayrıldığı bir doktor). Durumumu anlattım. Araştırılmasını istediğimi belirttim. Ama benim doktorumla aynı şeyleri söyledi. Yaşımızın genç olduğunu ve ilk gebeliklerde kayıpların ciddi oranda fazla olduğunu ve kayıp olarak görmememiz gerektiğini bebeğin sağlıklı olmadığını söyledi. Ben pıhtılaşma ve genetik testler istedim ama doktor bunların bizi maddi manevi çok yıpratacağını bunlara gerek olmadığını söyledi. Benim doktorumla aynı cümleleri kurdu ve ben kendi doktorumun yaptığı tüm tedavileri anlattığımda ise ben de olsam aynen bu şekilde yapardım gibi şeyler söyledi(klomen ve iğne ile ilk ay gebe kalmıştım adet düzensizliğim var). Her iki doktora da çok güveniyorum ve ikisi de hikayemi dinleyip aynı cümleleri kurdu ve ben de bunun İçin araştırmadan vazgeçtim. Devlet hastanesinde de maalesef 2 kaybım ve ailede var dememe rağmen yaştan dolayı yapmadılar araştırma.Sonuç olarak 3 hekime danıştım ve aynı cümleleri duydum, araştırma yapılmadı. Bunları ayrıntılı şekilde anlattım çünkü kürtaj olan bir sürü anne görüyorum ve lütfen sizler de en az 2-3 doktorla görüşün sonradan pişman olmamak İçin ve vicdanınızı azıcık da olsa rahatlatın.
Ve sevgili anneler ve anne adayları buraya kadar okuduysanız benim için de dua eder misiniz🙏🏼 Miniğim melek oldu ama ben kardeşlerine kavuşmayı o kadar çok istiyorum ki sizlerle paylaşmak istedim ve dualarınıza ihtiyacım var❤️