Mspimpirik 4010045 haziran basindan itibaren gunluk 4 saat uyuyorum icimden alev cikiyor legende su ve vantilatorle oturuyorum
Burcuyyy 4010045 bende bu durumdaydım dün erken doğum yaptım ve daha çok bunalıyorum şuan çatlamak üzereyim
4010045 Mspimpirik bende oylayım ev serin ama vantilatör yani başımda;)gece de terliyorum erken başladı sanırım benimki bi sonbahar gelseydi
Neslihanbgrhngs Mspimpirik bende öyleyim 😄 en sonunda klima taktırdım eve anca öyle uyuyabiliyorum bu sefer de hastalanırsam diye korkuyorum yine uykular haram yani 🤣
kedilibiranne ben de aynı durumdayım sanki nefes alamıyorum daralıyorum bunalıyorum biri gırtlağıma çökmüş gibi hissediyorum pandemiden dolayı evden de çıkamıyoruz sanki evin içinde nefes alamıyorum 😒
4010045 kedilibiranne kedilibiranne bol bol dua edelim biz ve bizimabi olanlara en güzeli bu bizi rahatlatacak olan
DilanDag 4010045 ilerleyen haftalarda daha da çoğalacak bunlar kuzum, beni görsen varya evin içinde haykirasim geliyor artık isyaeeannn diye 😀😀
4010045 DilanDag iştahsızlık başladımı hiç bir şey yiyemiyorum eski benden eser yok yiyebileyim yeterki kaç kilo alırsam alim artik DilanDag havalar serinleyince daha rahat ederiz belki ben yozgattyim burda yaz çok olmuyor ağustosda atlatırsam inşallah sıcaklardan kurtulurum bi nebze
DilanDag 4010045 İzmir’deyim burası daha sıcak ama pek çıkmıyorum dışarı benim gebelkk başından beri iştahım yok zaten gebelikten önce daha çok yiyen biriydim