Bizim hikayemiz 7.ayımızda gelen sancılar la başladı, en son 36.haftamızda ciğer geliştirici iğne yaptılar sancılar arttı çünkü. 39.haftaya girdik ben doğsun artık diyorum☺️ 23 haziran gecesi hiç sancım kalmadı ama halsizlik var, eşim gece 2 de kan sulandırıcı iğnemi yaptı göbekten, hep 24 haziranda doğacak kızım diyordu, karnıma baktı kızım yarın gelecek dedi ama karnım artık patlayacak fena. Sonra uyumuşum bi sıcaklık hissettim uykumda gözümü açmadan diyorum ki yine tuvalet ihtiyacım var galiba 😁 sonra uyandım baktım yatak ıslak süreklide sıcak bişey akıyo, şaşırdım ayağa kalkıp banyoya gidiyim dedim olmadı. Eşime sakince seslendim o zavallıda beni sağdan sola döndürecek onun için sesleniyorum sandı. 😁Ben öyle sakinim ki, banyodan havlu getirir misin suyum geliyo benim dedim sonra sakin ol bişey yok diye sakinleştirdim. 1 saat evde oyalandım sancımı çektim hazırlık yaptım çikolatadan hediyeliklere hepsini hazırladım arabaya indirdik. Sancım artmaya başladı dedimki tuvalet ihtiyacım da arttı gidelim en iyisi. Selfi çekerek hastaneye gittik saat sabahın 5′i. 🤭 Ebe ilk muayneye aldı 5 cm açıklığı dedi ben şok 🤭 sonra nst ye bağlandım Bi daha muayneye gittim açıklık 8cm, bu sırada mide bulantısı başladı bende. Sonra platzes topunda zıplama ve dairesel hareketler sonra Bi kez daha nst ve muayene, açıklık 10 cm. 💃🏽 Ama kızım aşaya inmiyo ıkınma başladı, inmiyo kızım. Kesi bile atılmayacaktı herşey mükemmeldi, o sırada eşimi doğuma aldı doktorum. Eşim elimi tuttu ben sancının zirvesindeyim o sırada, ufak bi kesi atıldı 3 kez ebe bastırdı ve doğdu kızım 9.23 te☺️ koynuma koydular minnoş yavrumu. Eşimle bi süre ağlama seansı yaşadık😁sonra kızımı muayene için aldılar. Doktorum şok oldu sanki 3.doğumu yaptın çok kısa ve başarılı oldu sabrına hayranım dedi. Tabii kan sulandırıcı yüzünden doğum sonram zorladı. Çok kan kaybetmişim çünkü, nabız tansiyon fırladı kan durmadı tampon yaptılar bir gün durdu tampon ama kızımı kucağıma aldım ya herşeyi unuttum☺️ sonra kızım kucağımda çıktık doğumhaneden 💃🏽 rabbim herkese nasip etsin inşallah. 🤲🏼