Merve6475 Kızlar biz meme+mama şeklinde gidiyoruz merak ediyorum aramızda sadece anne sütüyle giden varmı?
Momnurse Merve6475 ayy bende daha doğum yapmadım en merak ettiğim konu burda bekleyeyim bende sorularımı sorayım sizlere
Pinkyy Merve6475 merhaba,17aylık oldu ikizlerim,kuvezde 18gün kaldılar,hem emzirerek hemde sağarak anne sütü verdim,ilk 1 sene sadece anne sütü aldılar,13.aydan sonra hem devam sütü hemde anne sütüne devam ediyoruz,varsa sorunuz yardimci olabilirim..
AyaYlmazYldrm Merve6475 bnde merak ediyorun ikiz bebekelrde hareket ettikleri zman nasil ediyolar boyle ayri ayri yerlerdemi bizimjisi tek oldugu halde harekeyleri cok kuvvetli sizinki karninizi baya bir salliuodur
Twinksmom Merve6475 19. Günden bildiriyorum ilk gün sütğm geldi 33+5 te doğurdum ama asla yetmiyor gibi hissedip mama da veriyorum zaten oğlum henüz hastamede kızım yanımda birine sağıyorum tam 1 öğün çıkıyor diğeri acıkıyor o an ona mama veriyorum Sarılık oldular hastanede direk zaten mamaya başlandı bende tedirginim haliyle kiloları 3 olana kadar zorla 2-3 saatte bir beslemek zorundayım 2 saatte bir göğüs sağdığım için de birinin öğünü çıkıyor benim aşırı aşırı bir sütüm şuanlık yok. Dua ediyorum oğlum da gelince çoğalsın evde düzene binsin ama yinede 2 öğün meme 1 öğün mama şeklinde giderim çok kötü bir şey değil en azından birazda olsa anne sütü alıyorlar
Momnurse Merve6475 Öncelikle Allah analı babalı büyütsün bahtları açık olsun kuzuların 🧿Ben 32haftalığım ikizlerimle erken doğum riskim var yatıyorum .Siz kaçıncı haftada doğurdunuz? Küvez süreci yaşadınız mı? Hangi mama kullanıyorsunuz? Zaten takıntılıyken sizi incitmek istemiyorum ama bende ikiz olduğu için sormak istiyorum bende takılıyorum çünkü bu süt maceranız ilk günden nasıl başladı?Neler yaptınız neler içtiniz?İlk günler mama nasıl verdiniz?Biberon seçimi önemli mi? Çok soru sordum kusuruma bakmayın.
Merve6475 Momnurse 36+1 de planlı sezaryanım oldu canım 2150 gr bi oglum diğer oglum 2610 gramdı 2610 gr olan küvezde kaldı 8 gün solunum sıkıntısından diğeri yanımızdaydı. İlk hipp aldım sonra evolvia sonra aptamil prosyneo (anne sütüne en yakın mamaymıs tuzlu zaten fiyatıda) simdide bebelac kullanıyorum canım acıkcası uygun diye bebelac ama vicdanım rahat etmedigine aptamil prosyneo ya geccem geri sütüm az az gelmeye baslamıstı bi kaç kere mamayla basladım ilk emzirme sonra mama seklinde gidiyoruz bol bol su içmeye çalışıyorum rezene cayı hurma sade tahin helva maden suyu dut e bebekte promalt icecek var ona basladım sütüm artsın diye biberon seciminide anne memesine yakın bi biberon arastırdım phılıps avent kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım emzirme konusunda emzikte veriyorum chicconun emziginden aldım
Merve6475 Momnurse hem emziriyorum Hem sağıyorum sütümü eşit bölüp iciyorum sonrada ikiz annesi olmak cok güzel bi duygu ama bi yöndende Cok yorucu çünkü ikiye bölünüyosun aynı anda aglayabiliyolar ama bi gülüşleri herseye bedel 🥰benim öyle erken doğum tehdidim olmadı 13. Haftamda bi kanamam oldu bir gün azdı plesenta previaydım ama bana sıkıntı yaratmadı 34. Haftamda bi agrım oldu bi gün yattım hastanede ciğer geliştirici yaptılar çalışıyorum üstelik hemşireyim gerçi koronadan erken ayrıldım işten ha en önemlisi doğumdan 3 gün sonra korona oldugumu ögrendim hastanede yattım bebeklerden ayrı kaldım o sürecte mamaya agırlık verildi çünkü ilaçlardan dolayı sütümü sağıp cöpe atmak zorundaydım eve gelincede aynı şekil emzirmeyi bırak dokunmuyodum bile psikolojik olarak cok zor günler geçirdim ama geçti gitti hepsi şimdi doya doya öpüp kokluyorum Allah’ıma cok sükür ne kusuru istediğini sorabilirsin 🤗🤗🥰🥰
Merve6475 Pinkyy ya maşallah benim sütüm ikisine yetmiyo o yüzden mamada veriyorum cok canım sıkılıyo bu duruma
ikizannesi172011 Bende uyku düzenlerini merak ediyorum insallah ikisi de uyumlu olurlar 😊 insallah sütümüz yeterli olur birde süt artırıcı Rekolac bitkisel karışım süt artırıcı biraz fiyatı tuzlu ama yinede mama ya verilecek parayı anne sütü almak daha iyi bnce bende bunu kullanmayı düşünüyorum 😊
Pinkyy gulumse0611 mamajoo tekli kullaniyorum,powerbank takipta kullanmasi inanilmaz rahat,ayakta arabada dolanirken cok rahat sağıp yapiyordum istersem fişede takıp kullaniyordum,ben cok memnunum,birde sağıp biberon memesini takip hemen bebeklerime veriyordum,o yüzdende cok rahat ettim kriz anlarımızda
Pinkyy gulumse0611 benim icin yeterliydi bi bebegim emzirirken otekinlede sağım yapiordum,bazen yemek yaparken tek elimle sağım olayina devam ediordum,ciftli olsaydi zor olucakti benim icin