Gulsumhira Arkadaşlar Gunde 20 defa diyebilirim karnim tas Kesiliyor varmi boyle olan 12 ağustosta zorunlu sezeryan olucam.
tugce0606 Gulsumhira kuzum yumuşak olduğu saat yok desem 30.haftadan beri karnımın her yeri semsert. 36.haftadayim hep sert hep sert
Aydeniz09 Gulsumhira Benim de öyle oluyor taş gibi oluyor. Canım acıyor ama😩 İçerde ne durum da acabaaa🧐 37+4
Atlass Gulsumhira canım bende 12 agustosta sezaryan olcam 37+2 yiz bizde aynı durumlar bende de var onun yanında agrılarımda cok sende de oluyor mu
tugce0606 Gulsumhira yok kuzum ağrı olmuyorda çok sıkışıyor karnım yani huzursuz ve rahatsız edici oluyor böyle batıyor arada
Gulsumhira Atlass Evet kasiliyor agrilarim oluyo acaba. 12 ağustosa kadar bekliycekmi bebek bilmiyorum
Atlass Gulsumhira aynen doktor bu hafta içide alabiliriz demişti ama günüme kadar dayanmak istiyorum en iyi kiloyu şuan alıyolar ☺️
Enguzelhediym Gulsumhira bende37+5 ayni şeyi yaşıyorum birde o an ekstra olarak kalp hızım değişip nefessiz kalıyorum sanki sizde de oluyor mu . Kimildayamiyorum o an
hk0909 Gulsumhira 34+6 da oldu benim 3 gün sürdü acile gittim hastaneye yatırıp doğumu durdurdular 1cm açıklığım olmuştu hatta o kasılmalarla. Yani doğum başlangıcı demek bu kızlar sancınız oluyor 😊
Enguzelhediym havvaace hadi ya 🤔 ben bir tek bana oluyo saniyodum cunku kimse bahsetmiyo bu durumdan. Beni en rahatsız eden o oluyo. Arabadayiz misal kasıldı toplandı ya yavaş diyorum eşime sanki ani bir hareket etsem kalpten gidicem
havvaace Enguzelhediym evet canım bende aynıyım bazen sağdan sola dönerken bile oluyo allah yardımcımız olsun