Merhabalar son 2 ayım kaldı. Göğüs ucu bakım kremi ve karın çatlakları için krem losyon vs kullanan olup memnun kalan var mı? Karnım çatlamadan bakım yapmak ve gogus uclarımda yara olmasın dıye şimdiden müdahale etmek ıstıyorum ama devlet hastanesıne gıttıgım doktordan memnun degılım pek. Yara kremi gibi bısey vermiş . Deneyımlı anne , doktor ,ebe ve ya hemsırelerden butcemı cok asmıcak krem losyon onerisi beklıyorum. Sımdıden tşkler