Asu1 normal canm ben 3 kere çatı muanesi oldum 37 haftadan 39 kadar her 3 dede o lekeyi gördüm 3 dede doğuramadım normalde çarı muanesi doğumu tetikler derler ama yok salı günü suni sancıyla doğurcam inşallah adet sancısı gibi ufak ağrılarında olabilir korkma yani🙏