ozgeakdas doğumunuz yaklaşmış yüksek ihtimalle 🤗 ama tam olarak başlaması için sancılarınızın çok düzenli olması gerekiyor, örneğin saatte 1 , yarım saatte 1 , 10 dakikada 1 gibi. Tabii bu genellemenin dışında kalan kadınlar da var. Bel ağrısı ile hastaneye gidip doğuma alınanı da biliyorum. Bel ağrınız şiddetlenirse hastaneye gitmenizi öneririm, aniden açılma artar, belki yatış gerekir belli olmaz. Mesela ben nst’ye girdim o an sancım olmadığı halde sancım çok yüksek çıktı, kasılma önleyici ilaç verdi doktorum, iki hafta sonra durum devam ederse iğne olacağım erken doğuma karşı 🤷🏼♀️ ailece sağlıkçıyız ondan bir şeyler biliyorum 🙈 ama en iyisini doktor bilir, mutlaka doktora danışın durumunuza göre 🙏🏽 Ben yine de buralardayım, bir şey olursa elimden geldiğince bilgi vermeye çalışırım.