Gyemila çok memnun kaldım. Sadece pahalı olması sıkıntı. Yoksa hastane tertemiz geniş.odalar serin ,hemşirelerin hepsi o kadar iyiler ki anlatamam.
ben 3 gece kaldım hepsi beni tanıdı artık. Ve her geceliğine artı 600 tl verdim.kulak testi 250
çocuktan alınan kan testleri paralı.