DilanDag doğum yapalı 6 gün oldu 39+3 olmuştuk o gece yürüyüşe çıktım eve geldiğim zaman nişanım geldi sancım fazla olmadığı için hemen doktora gitmedim biraz bekledim gece yarısı tuvalete gittiğimde suyum geldigini fark ettim gece 5 e kadar bekledim sancılar biraz artınca hemen hastaneye gittik 1 cm açılma varmış sancı da az az geliyordu suyum geldiği için yatmışım yapıldı kendi sancımla gayet rahattım açılmam 5 cm ye kadar güzel ilerledi ama açılmam ilerlemedi o yüzden suni sancı ile devam ettik o biraz sancılıdı 🙄bide bebeğin kalp atışını takip ediyorlardı nst de sancı çekmek çok zordu😑😑sıcak duş aldım 2 kere ve 12 saat sonunda açılma tam olmuştu doğum başladı ve yarım saatte doğum gerçekleşti çok şükür 😍😍bu arada devlette yaptım doğumunu