Beyzanur20 canım 25 gunluk anneyim. Bende aynı durumu yaşadım. 2 hafta boyunca full baygın uyuyordu, sarılık riski geçirdi bol bol emzirmek gerek ama bebegim ememiyordu uyumaktan. Bir gun bacagını çizdim yanlıslıkla uyansın diye o derece, bana mısın demiyordu resmen. Sütünü sağ kaşıkla ver, gerekirse mama ver ama aç kalmasın. Bir kaç hafta sonra geçecek bizim 2.haftanın sonunda geçti şükürler olsun