Busra0606 bebege gecmiyor korkmayin solunum yoluyla bulasan bi hastalik bu.. moral cok önemli ağlamayın iyileşeceğinizi düşünün bunun icin gayret edin ben 14 haftalikken oldum 5 gun hastanede ilac tedavisi gördüm ben o ilaclardan yana korkum var acaba bebegime bi zarar vermis midir diye ama doktorlar bi zarari olmadigini söylediler sizde sakin olun bol bol vitaminli şeyler tuketin bol su dinlenin beslenmenizi aksatmayin atlatirsiniz Allah’ın izniyle, doktor stres yapma iyi düşün moralini yüksek tut bu cok onemli demisti..