kedilibiranne 2 gün sonra 30 haftalık olucaz sağ ön kaburgam da sızlaya sızlaya ağrı hissediyorum .Doktorum gebelikten hepsi normal dedi. Benim durumumda olup çözüm bulabilen var mı? Yatarken bile rahatsız ediyor 😞
Meva-annesi kedilibiranne ben daha 26 haftalıgım ve dayanılmaz haldeyim senin yine az kalmış doktorum ılık duş al dedi
Esila1716 kedilibiranne ahh kuzum ah ilk gebeligimde 30 haftadan sonra başladı bunda 26 haftalık olduk başladı bile nefesim kesiliyor resmen Allah yardımcımız olsun
Sedanurtmr Ahhhh ona çözüm bulunmaz maalesef 🤦🏼♀️ Çünkü çocuk büyüdükçe acıyo bak ben 36 haftamdayım o kadar zorlanıyorum ki . İçerde çocuğun durduğu pozisyon önemli. Ve şuna dikkat ey gece yatmadan yarım saat 1 saat önce bir şey yeme
kedilibiranne ağrıyan tarafa yatıyorum yok öbür tarafına yatıyorum yok oturuyorum yok yok yok geçmiyor 😟 çok eğilip kalkınca falan mı oluyor diye düşündüm ama herkes de oluyormuş sanırım keşke kolayı olsa o ümitle post açmıştım ama yok sanırım 🤷♀️